fbpx

Forbes: Chegg, o companie care îi ajută pe elevi să trișeze la teste, a ajuns să valoreze miliarde de dolari

Publicația Forbes prezintă, în numărul său din martie, povestea companiei Chegg, care a ajuns să valoreze o avere printr-un produs digital care îi ajută pe elevi și pe studenți să trișeze la testări.

Educație Privată preia acest subiect pentru a-i avertiza pe profesori și pe părinți asupra acestei variante de a frauda examinările.

Chegg Study este serviciul de 14,95 dolari pe lună pe care elevii și studenții îl cumpără de la Chegg, o companie de tehnologie. Prețul acțiunilor sale s-a triplat în timpul pandemiei.
Unui elev îi ia câteva secunde să caute răspunsuri în baza de date a lui Chegg, care conține 46 de milioane de manuale și probleme de examen. Cu alte cuvinte, acest serviciu îi ajută pe elevi să trișeze.

Chegg are sediul în Santa Clara, California, dar inima operațiunilor sale se află în India, unde a angajat peste 70.000 de experți cu studii avansate în matematică, știință, tehnologie și inginerie. Experții, care lucrează independent, sunt online 24/7, oferind răspunsuri pas cu pas la întrebările postate de abonați (uneori răspunsuri în mai puțin de 15 minute). Chegg oferă și alte servicii pe care elevii le găsesc utile, inclusiv instrumente pentru a crea bibliografii, a rezolva probleme de matematică și a îmbunătăți scrierea. Dar principalul motor al veniturilor și motivul pentru care studenții se abonează este Chegg Study.

„Dacă nu vreau să învăț materialul de studiu, folosesc Chegg pentru a obține răspunsurile””, spune un student de la Universitatea din Florida.

„Folosesc Chegg pentru a trișa pur și simplu”, spune un student de la Universitatea din Portland.

Forbes a intervievat 52 de studenți care folosesc Chegg Study. Printre cei care au recunoscut că folosesc aplicația se numără studenți și elevi din 19 colegii, inclusiv școli de stat mari și mici și universități private de prestigiu precum Columbia, Brown, Duke și NYU Abu Dhabi.

Abonamentele au crescut de când școlile din întreaga lume au fost nevoite să treacă în format online, din cauza pandemiei. În al treilea trimestru, abonamentele au crescut cu 69% față de anul precedent, la 3,7 milioane. Veniturile pe nouă luni au crescut cu 54% până la 440 milioane dolari până în septembrie și se estimează că vor atinge 630 milioane dolari pentru anul trecut. (În momentul publicării articolului de către Forbes, Chegg nu raportase cifrele finale din 2020.) Între timp, acțiunile sale au crescut cu 345% din 18 martie 2020, când țările din întreaga lume au început să intre în carantină. Compania Chegg este acum evaluată la peste 12 miliarde de dolari.

Potrivit prezentării de pe site-ul său, Chegg s-a născut în 2005.
Compania a început cu un singur obiectiv simplu: să îi ajute pe elevi să economisească bani. devenind o companie națională de închiriere de manuale.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.