Tatiana Cauni, profesoară de limba română la Liceul Teoretic ”Emil Racoviță din Baia Mare”, a prezentat cinci sfaturi despre feedback, printre care și recomandarea ca acesta să fie oferit elevilor cât mai repede.
Profesoara a prezentat recomandările în cadrul webinarului ”Cum folosim feedbackul la clasă?”, organizat de Merito.
”E un subiect sensibil, poate pentru că nu știm foarte bine cum să dăm feedback sau cum să cerem feedback. Este o parte esențială a învățării, dar nu întotdeauna acesta este productiv și eficient, pentru că, de multe opri, fie nu știm cum să-l dăm, fie începem cu partea negativă (<<Nu ai făcut lucrul acesta>>), fie corectăm ceva ce nu a mer bine”, a spus cadrul didactic.
Sfaturile prezentate de profesoara Tatiana Cauni, în cadrul webinarului:
”Cât mai concret, să fim foarte aproape de ce se întâmplă în clasă și cumva focusat pe ceea ce se întâmplă. Știți că, uneori, nouă, profesorilor, ni se mai întâmplă să corectăm o lucrare după o săptămână-două. Cred că cu feedbackul ar trebui să fie mai repede, adică să îl dăm mai repede după sarcina pe care au avut-o, sau după ce au avut de învățat, sau după o unitate de învățare, sau dacă ne-am atins sau nu un obiectiv împreună cu copilul”, a adăugat profesoara.