fbpx

EXCLUSIV Lista școlilor înregistrate în programul de pilotare

15 școli s-au înregistrat în programul de pilotare, demarat de Ministerul Educației.

Educație Privată a obținut lista acestora. Potrivit listei, 7 dintre cele 15 unități școlare sunt private, iar 8 sunt publice.

Unitățile de învățământ pot depune, în continuare, documentația necesară pentru a se înscrie în program.

1Școala Gimnazială Petre IspirescuConstanța
2Liceul Teoretic Little LondonVoluntari, Ilfov
3Școala Gimnazială Nr. 1Curcani, Călărași
4Liceul Româno-FinlandezBucurești
5Școala Gimnaziala PREMSBrașov
6Școala Gimnazială ParadisIași
7Școala Gimnazială Gheorghe VernescuRâmnicu Sărat, Buzău
8Transylvania CollegeCluj-Napoca
9Colegiul Național Gheorghe LazărBucurești
10Școala Gimnazială GrozeștiGrozești, Mehedinți
11Colegiul Mihail CantacuzinoSinaia, Prahova
12Școala Profesională Specială pentru Deficienți de Auz Sf. MariaSector 6, Curuești
13Școala Gimnazială Româno-Finlandeză ERISibiu
14Liceul Teoretic NaționalBucurești
15Scoala Gimnaziala Speciala nr. 1Giurgiu

Secretarul de stat Radu Szekely va coordona comisia de la Ministerul Educației care se va ocupa de implementarea proiectului privind școlile-pilot. Marian Staș, ”părintele” acestui proiect din perioada în care Monica Anisie conducea ministerul, va face, la rândul său, parte din comisie.

Comisia va evalua proiectele unitățile de învățământ preuniversitar cu statut de școli-pilot.

Într-o declarație acordată Educație Privată în luna aprilie, Radu Szekely afirma că Ministerul Educației încurajează cât mai multe școli să se înscrie în programul de pilotare:

”Vrem să pilotăm modele de învățare, predare, evaluare și management școlar care să demonstreze că se poate face școală și altfel, cât mai nevoie de așteptările elevilor și ale comunității. Vrem școli-pilot și în mediul rural, și în cel urban. și în zonele dezavantajate și în cele mai prospere.

Școlile se pot adapta și pot oferi beneficii elevilor, care să corespundă nevoilor acestora și cerințelor de astăzi ale educației. Pe termen lung, modelele de succes pot fi scalate la nivel național.

Dacă un model nu funcționează perfect, nu e o problemă, mai degrabă dimpotrivă, pentru ne oferă informații prețioase și ne ajută să îmbunătățim ce e nevoie.”
”Ministerul, prin comisia de evaluare a proiectelor de școli pilot, oferă asistență în elaborarea și implementarea proiectelor. Ministerul își dorește să fie un partener real al școlilor în acest proces, de aceea le încurajăm să se înscrie și să inițieze dialogul, astfel s ă-și fructifice ideile valoroase pe care suntem convinși că le au”, a adăugat Szekely.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.