Un copil educat este un om câștigat, Alătură-te comunității www.educatieprivata.ro și vei afla primul sau prima despre ceea ce te interesează : concursuri, olimpiade, baterii de teste, meditații sau despre activitățile de timp liber pe care le recomandăm.
Prin completarea datelor pentru Educație Privată ești de acord cu Termenii de Utilizare si Nota de Confidențialitate.
Alătură-te comunității cadrelor didactice www.educatieprivata.ro si vei avea acces la exemple de bune practici, invitații la seminarii și conferințe despre educație și anunțuri de carieră din țară sau stăinătate.
Prin completarea datelor pentru Educație Privată ești de acord cu Termenii de Utilizare si Nota de Confidențialitate
Un părinte informat se va înțelege mult mai ușor cu propriul copil. Alătură-te comunității de părinți www.educatieprivata.ro și vei primi informații despre sistemul de învățământ privat, alternativele educaționale, ofertele școlilor private, consursuri și olimpiade, meditații sau programele de pregătire anunțate de unitățile școlare partenere.
Prin completarea datelor pentru Educație Privată ești de acord cu Termenii de Utilizare si Nota de Confidențialitate
Iulian Cristache, președintele Federației Naționale a Părinților, afirmă că propunerea CNE ca intrările separate pentru profesori în școli să fie desființate poate fi benefică pentru sistemul de învățământ.
”Propunerea CNE de desființare a intrării separate pentru profesori poate aduce beneficii semnificative în ceea ce privește relațiile din școală, însă implementarea eficientă depinde de gestionarea atentă a rezistenței la schimbare și comunicarea transparentă cu toate părțile implicate. Este important să se promoveze valorile colaborării și incluziunii pentru a construi un mediu educațional modern și echitabil.
În plus, consider că punerea în practică a propunerii CNE ar contribui și la eficientizarea evacuării în situații de urgență prin eliminarea obișnuinței de a folosi căi de acces separate, inclusiv a scărilor. Panica creată în cazul unei situații de urgență poate conduce la îmbulzeala elevilor pe calea de acces pe care ei o folosesc în mod uzual”, a transmis Cristache.
”Din păcate, unii profesori încă doresc să se impună doar prin statutul funcției și nu prin ceea ce fac la clasă.
Sigur, avem numeroase probleme și la elevi și la părinți, doar că noi nu suntem facilitatori, nu suntem dascăli.
Propunerea poate contribui la creșterea interacțiunilor și comunicării între elevi și profesori, construind relații bazate pe respect reciproc și colaborare.
Eliminarea intrării separate poate promova un mediu școlar în care toți participanții să se simtă incluși și tratați cu respect.
Abandonarea practicilor tradiționale, cum ar fi intrările separate, poate reflecta o ADAPTARE la cerințele contemporane ale unei societăți în schimbare.
Ca amenințare, unii profesori pot percepe schimbarea ca o amenințare la adresa autorității lor și pot adopta o atitudine negativă, afectând relațiile cu elevii. Nu asta ne dorim!”, a adăugat liderul FNP.