Un copil educat este un om câștigat, Alătură-te comunității www.educatieprivata.ro și vei afla primul sau prima despre ceea ce te interesează : concursuri, olimpiade, baterii de teste, meditații sau despre activitățile de timp liber pe care le recomandăm.
Prin completarea datelor pentru Educație Privată ești de acord cu Termenii de Utilizare si Nota de Confidențialitate.
Alătură-te comunității cadrelor didactice www.educatieprivata.ro si vei avea acces la exemple de bune practici, invitații la seminarii și conferințe despre educație și anunțuri de carieră din țară sau stăinătate.
Prin completarea datelor pentru Educație Privată ești de acord cu Termenii de Utilizare si Nota de Confidențialitate
Un părinte informat se va înțelege mult mai ușor cu propriul copil. Alătură-te comunității de părinți www.educatieprivata.ro și vei primi informații despre sistemul de învățământ privat, alternativele educaționale, ofertele școlilor private, consursuri și olimpiade, meditații sau programele de pregătire anunțate de unitățile școlare partenere.
Prin completarea datelor pentru Educație Privată ești de acord cu Termenii de Utilizare si Nota de Confidențialitate
Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat reclama la magazinele Jumbo difuzată la tv, după ce forul audiovizualului a primit 12 reclamaţii de la telespectatori, anunță paginademedia.ro.
Potrivit sursei citate, reclamanţii au catalogat reclama la Jumbo drept „derajantă”, „tortură psihică”, care „te distruge psihic”.
Membrii CNA au vizionat spotul şi au conisiderat că, deşi enervantă, reclama nu încălcă legislaţia audiovizuală.
„Nu ai ce să reproşezi. A fost o soluţie care pentru unii e enervantă, dar să ştiţi că şi copiii sunt enervanţi. Ar trebui întrebaţi copiii cum li se pare reclamă. Funcţia şi-o îndeplineşte spotul”, a comentat Mircea Toma, membru CNA.
Câteva dintre reclamaţiile de la telespectatori:
„Va rog din suflet opriţi reclama cu Jumbo. Deranjează foarte tare neurologic, ţineţi cont ca sunt copii cu dereglări mintale care aud aceasta reclama, si sunt deranjaţi foarte mult!”, spune una dintre reclamaţii.
„Spotul publicitar Jumbo este o tortura psihica. Efectul este cel dorit, adica de a atrage atentia. INSA!!!! este stigator la cer! Nu conteaza nici postul nici ora la care e data aceasta reclama. Ea trebuie eliminata. Un cuvant repetat obsesiv, cu un debit, volum si tonalitate care te distruge psihic.”
„Reclama agresiva şi agasanta la ”Jumbo”, repetandu-se multiple ori, pe un ton agresiv, cuvântul ”Jumbo”! Va rog sa interziceţi imediat aceasta reclama abuzivă şi deranjanta! Mulţumesc!”
„Reclama ”Jumbo”: vă solicit respectuos să luati toate măsurile ce se impun pentru a nu o mai difuza pe nici un canal de televiziune. Aceasta reclama îmi provoacă stare de stress”.