fbpx

Prof. Marian Cîrlig și-a făcut propria strategie de asigurare a feedback-ului și realizare a evaluării în clasa a II-a

Marian Cîrlig profesor pentru învățământul primar și tehnologia informației, și-a realizat propria strategie de asigurare a feedback-ului și de evaluare la clasa a II-a.

”O propunere pentru asigurarea feedback-ului la clasă și realizarea evaluării. Eu asta le voi da părinților la prima ședință alături de oferta educațională pentru clasa mea. A  fost ceva ce am simțit ca trebuie sa fac pentru clasa si părinții mei”, a transmis profesorul.

Elemente din fișa de feedback realizată de cadrul didactic:

Feedback la clasă – informație oferită elevului în timp real asupra activității elevului la clasă în activitățile formale și nonformale

Când?  – în timpul activității la fiecare oră de curs, la evaluările formative (teste, fișe de lucru),  la temele pentru acasă, la evaluările sumative de final de unitate de învățare

Ce tip? –  auto-feedback, feedback-ul elevilor, feedback-ul profesorului

Prin ce? –  grile de feedback (auto-feedback, co-feedback, feedback cadru didactic) pe fișele de lucru/caietele de lucru din clasă sau acasă, aprecierea orală sau scrisă asupra implicării în activitatea frontală și individuală, platforme digitale (Edpuzzle, Flipgrid, Google Classroom, Kahoot, FreshGrade), momente săptămânale de reflecție, formulare tipizate de transmitere periodică a modului de rezolvare a sarcinilor școlare

Cum? 

  1. În clasă – feedback oral pe baza observațiilor realizate de către coleg și profesor, feedback pe formulare tipizate realizat singur de către elev pe baza autoaprecierii asupra gradului de implicare și înțelegere a conținuturilor predate, însemnări pe caietele de clasă privind obiectivele/competențele abordate, grile tipizate privind modul de lucru în echipă
  2. Acasă – însemnările cadrului didactic pe caietele de teme ale elevilor, pe fișele de lectură, mențiunile din FreshGrade (portofoliul digital al elevului), răspunsurile de le Flipgrid și Edpuzzle, răspunsurile la temele de pe Google Classroom

Cu ce? –  fișe de lucru, activități de muncă independentă pe caietele de clasă, caietele de teme, portofolii, investigații, experimente, fișe de lectură, mail, rapoarte Kahoot, rapoarte WordWall și LearningApps, rapoarte Nearpod, rapoarte Edpuzzle, înregistrări Flipgrid, Brio, lucrări digitale partajate cu cadrul didactic, materiale foto și video realizate de copii, lucările de la AVAP

Documentul este disponibil integral, în format editabil, aici:

Strategia de asigurare a feedback-ului și realizarea evaluării

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.