fbpx

Părinții din Anglia nu mai consideră vitală prezența zilnică a copiilor la școală – studiu

sursă foto: Freepik

Părinții din Anglia nu mai susțin opinia conform căreia copiii lor trebuie să fie la școală ”cu normă întreagă”.

Un studiu citat de The Guardian afirmă că, în urma pandemiei, a apărut „o schimbare seismică” a atitudinilor față de prezența școlară.

De decenii, participarea la școală a tuturor elevilor a făcut parte dintr-un contract social între școli și familii, dar raportul spune că acest lucru nu mai este valabil.

Perturbarea, cauzată mai întâi de Covid, apoi agravată de o criză a costului vieții și de o epidemie de sănătate mintală în rândul tinerilor, a condus la ceea ce cercetătorii descriu ca fiind o ruptură profundă a relației dintre școli și părinți din tot spectrul socio-economic. .

În consecință, unii părinți nu mai cred că este responsabilitatea lor să se asigure că copilul lor este la școală în fiecare zi, declanșând „o criză națională” a prezenței școlare. Va fi nevoie de„un efort monumental, cu mai multe servicii”, pentru a fi inversată această tendinţă, se arată în raport.

Rata generală de absenteism în școlile din Anglia a crescut cu mai mult de 50% din 2019, în timp ce absența persistentă – atunci când elevii pierd 10% sau mai mult din cursuri – a înregistrat o dublare, provocând îngrijorarea autorităţilor.

Raportul, întocmit de agenția de cercetare a politicilor publice Public First, se bazează pe conversații de grup cu părinți din diferite medii.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.