fbpx

Pentru că profesorii și colegii nu l-au ajutat, un elev lăsat repetent în timpul cursurilor online a obținut anularea deciziei în instanță

Un elev din Gorj, care a fost lăsat repetent în perioada în care cursurile se desfășurau cu restricțiile generate de pandemie, a reușit să anuleze decizia în instanță, anunță Digi 24.

Potrivit sursei citate, elevul a demonstrat că nu a putut să participe la orele ținute online în pandemie, pentru că nu știa să folosească tableta.

În timpul anului școlar 2019-2020, atunci când s-a trecut de la învățământul față în față la cel online, părinții au solicitat sprijinul profesorilor, dar și colegilor băiatului, pentru a-l ajuta pe acesta să se conecteze la ore, însă nimeni nu l-a ajutat, astfel că la finalul anului școlar, băiatul a fost declarat repetent.

Tatăl a depus o reclamație la Inspectoratul Școlar Județean Gorj, însă reprezentanții instituției nu au depistat nereguli în urma verificărilor.

„Procedura de hotărâre a instanței a fost pusă imediat în aplicare printr-o decizie a mea, au fost anulate acele acte administrative, respectiv situația din catalogul școlar și din foaia matricolă și adresa de comunicare prin care a fost înștiințat că a rămas repetent. Aceste acte au fost înmânate și familiei”, a declarat Vasile Udroiu – directorul Școlii Gimnaziale „Alexandru Ștefulescu” din Târgu Jiu.

Pe lângă cererea de anulare a repetenției, părinții au mai cerut și promovarea copilului într-o clasă superioară, însă instanța nu a aprobat acest lucru.
În timpul anului școlar 2019-2020, atunci când s-a trecut de la învățământul față în față la cel online, părinții au solicitat sprijinul profesorilor, dar și colegilor băiatului, pentru a-l ajuta pe acesta să se conecteze la ore, însă nimeni nu l-a ajutat, astfel că la finalul anului școlar, băiatul a fost declarat repetent.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.