fbpx

Directoarea C.N. ”Ghe. Lazăr”, despre efectele pilotării: ”Elevii nu mai au nevoie de meditații”

Ionela Neagoe, directoarea Colegiului Național ”Gheorghe Lazăr”, afirmă că unul dintre efectele pilotării în unitatea de învățământ este că elevii nu mai au nevoie de meditații pentru Bacalaureat.

Programul de pilotare din acest Colegiu Național implică și reorganizarea materiei din trunchiul comun la clasa a XII-a, astfel încât să permită elevilor să se concentreze, în ultimele două perioade de învățare, pe materiile de interes în raport cu examenele de bacalaureat și de admitere la facultate. 

”Unul din efecte este că nu mai au nevoie de meditații, adică pregătirea se face la școală, se face temeinic, au posibilitatea să învețe și singuri, să vină să își lămurească la școală ce nu au știut și se lucrează extraordinar de frumos, pentru că, mai ales pentru proba a treia de examen, profesorul are oră cu cei care sunt acolo exclusiv pentru că asta vor să facă”, a declarat Ionela Neagoe, în cadrul emisiunii ”Euro Educația”, difuzată de Euronews România

”Este o manieră plăcută de a învăța, eficientă, se vede în mesajele pe care ei ni le dau la sfârșitul anului, când ne mulțumesc pentru că fără ce s-a făcut la școală nu puteau să ia nota 10, de exemplu. Să iei 10 doar cu ce ai făcut la școală este minunat. Și nu este alergat după notă, este o recunoaștere a unei munci de patru ani de zile.

Nu încurajăm sub nicio formă să nu se învețe la celelalte materii, eficientizăm un pic învățatul. Adică în două luni de școală ei fac pentru acest examen și pentru examenul de facultate. Profesorii îi ajută, există copii care primesc ajutor inclusiv pentru admiterea la facultate”, a explicat directoarea Colegiului Național ”Gheorghe Lazăr”.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.