fbpx

Aproape 95% dintre profesori se consideră obiectivi în notarea elevilor

94,9% dintre profesori se consideră obiectivi în notarea elevilor, relevă datele raportului privind implementarea Statutului Elevului la nivel național realizat de Consiliului Național al Elevilor (CNE).

Rezultatele sondajului arată că majoritatea respondenților, 55,6%, se consideră foarte obiectivi și corecți în evaluarea elevilor. De asemenea, 39,3% dintre cei care au răspuns au indicat un nivel înalt de obiectivitate și corectitudine. Doar 1% dintre cadrele didactice participante la sondaj nu se consideră obiective în privința evaluării elevilor.

10.048 dintre cei 15.133 de elevi care au participat la același sondaj susțin că au avut parte de obiectivism în evaluare în majoritatea contextelor școlare, iar 4.219 dintre ei susțin că profesorii lor nu evaluează într-un mod echitabil deloc sau destul de rar.

La consultare au participat, cumulativ, 17.425 de respondenți, dintre care 15.133 sunt elevi, iar 2.292 sunt cadre didactice. Aceștia provin din toate formațiunile de studiu și diferite tipuri de unități de învățământ: de la colegii naționale, până la școli și licee mici, atât din mediul urban, cât și din cel rural, de pe tot teritoriul României.

Citește studiul, integral, aici: RISEN 2023

21% dintre elevi afirmă că nu au fost informați ce note au luat, înainte de a fi trecute în catalog – Raport CNE

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.