fbpx

Trigonometrie pe versuri rap și alte moduri creative de a folosi ChatGPT la clasă, prezentate de TIME Magazine

Photo 266486058 © Boumenjapet | Dreamstime.com

Mai mulți profesori intervievați de revista TIME  susțin că o modalitate de a-i face pe copii mai interesați de cursuri este să folosească în mod proactiv ChatGPT în sala de clasă.

Potrivit publicației, un sondaj al Fundației Walton Family publicat pe 18 iulie a constatat că 73% dintre profesorii respondenți au auzit de ChatGPT și 33% l-au folosit pentru a veni cu „idei creative pentru cursuri”.

Unele dintre aceste idei creative sunt deja implementate la liceul Peninsula din Gig Harbor. La un curs de matematică, un elev a făcut ca ChatGPT să genereze versuri rap despre vectori și trigonometrie în stilul lui Kanye West, în timp ce alți elevi au folosit programul pentru a scrie demonstrații matematice în stil rap, pe care le-au interpretat într-o competiție la clasă. La cursul de arte limba engleză a profesoarei Kara Beloate, ea le-a permis studenților care citeau piesa Othello scrisă de Shakespeare să folosească ChatGPT pentru a traduce versuri în limba engleză modernă, cu scopul de a-i ajuta să înțeleagă textul, astfel încât să poată petrece timpul de clasă discutând despre intrigă.

Alți profesori folosesc ChatGPT pentru a genera materiale pentru elevi la diferite niveluri de lectură. Aileen Wallace, care predă un curs despre evenimentele actuale în Falkirk, Scoția, a spus că instrumentul ar putea produce instantaneu versiuni simplificate ale lecturilor despre cauzele terorismului pentru tinerii de 14 ani care fie citesc la niveluri de citire mai scăzute decât restul clasei, fie au învățat engleza ca a doua limbă.

În Panama, Anna May Drake, profesoară în sistemul de Bacalaureat Internațional, le-a cerut cursanților săi să critice un eseu generat de ChatGPT care compară romanul ”1984” al lui George Orwell cu ”Povestea servitoarei” scrisă de Margaret Atwood. O altă profesoară, Sarah Millard, care predă limba engleză la IX-a în Detroit, a supus criticii elevilor un eseu generat de ChatGPT despre Romeo și Julieta lui Shakespeare. „Elevii mei nu au fost niciodată atât de implicați în scris”, spune Millard. „Au vrut să bată computerul” și să ”distrugă” eseul generat de AI, a relatat cadrul didactic pentru TIME.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.