fbpx

Studiu ”Salvați Copiii”: 1,6% dintre elevi nu au participat deloc la școala online. 4,1% au participat foarte rar

1,6% dintre elevii chestionați într-un studiu realizat de organizația ”Salvați Copiii” au afirmat că nu au participat deloc la școala online.  72,8% dintre copii au răspuns că au participat la toate materiile, 21,5% – doar la unele materii, 4,1% – foarte rar, relevă studiul, citat de AGERPRES.

Potrivit studiului, 72% dintre cei chestionaţi au folosit telefonul mobil pentru educaţia online, 42,3% – computer (laptop sau desktop), 5,1% – tabletă, 1,4% – nu au participat, iar 4,2% nu au dorit sau nu au ştiut că se răspundă.

La întrebarea „Pentru tine, cum au fost temele primite pe durata şcolii online?”, 40,8% au spus că acestea au rămas la fel, 36,6% – au fost mai grele/mi-au luat mai mult timp, 16,9% – au fost mai simple/mi-au luat mai puţin timp, pentru 2,2% au fost foarte grele şi nu au putut să le facă, 1% au spus că nu au primit teme, iar 2,5% nu au răspuns.

Conform cercetării, 19,1% dintre copii au afirmat că în această perioadă şi-ar fi dorit să primească mai mult ajutor din partea profesorilor, 5,1% – mai mult ajutor din partea părinţilor, 13,4% – mai mult ajutor pentru a găsi şi folosi lecţiile şi temele de pe alte website-uri, 23,7% – mai multă înţelegere şi mai mult sprijin pentru a trece cu bine peste această perioadă, iar 5,5% ar fi avut nevoie de alt ajutor. 33,3% nu au răspuns sau nu au ştiut că răspuns să ofere la această întrebare.

Chestionaţi cum s-au implicat profesorii în educaţia online/la distanţă, 68,2% au răspuns că acest lucru s-a întâmplat încă de la închiderea şcolilor în luna martie, 14,1% – mai târziu, după vacanţa de primăvară, 1,2% – foarte puţin, 12,2% – doar unii dintre ei s-au implicat, 0,4% – deloc, iar 2,7% nu au răspuns, în timp ce 1,2% au spus că au fost alte situaţii.

școala online

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.