
Unei profesoare din Mediaș i-a fost mărită nota de la proba scrisă cu peste trei puncte după contestație, anunță publicația Turnul Sfatului.
Potrivit sursei citate, cadrul didactic a ajuns de la nota 4.90, la 8,03, ceea ce îi dă șansa să ocupe un post de titular.
Profesoara predă la Liceul Teoretic „Roth-Oberth” din Mediaș și a fost unul dintre cei 206 profesori care și-au contestat nota obținută la examenul de Titularizare. În cazul ei bănuiala că lucrarea nu a fost evaluată corect s-a adeverit și nota obținută inițial, 4.90, i-a crescut cu 3,13 puncte, o diferență mare de notare. Contactată telefonic, cadrul didactic a refuzat să comenteze situația.
„Nu doresc să comentez acest subiect”, a spus ea, pltrivit jurnaliștilor de la Turnul Sfatului.
Reprezentanții ISJ spun că lucrarea profesoarei a fost coractată de șase evaluatori.
„Primii doi sunt cei care au dat 4,90. Următorii doi au evaluat lucrarea la contestații și pentru că sigur diferența a fost mai mare de două puncte lucrarea a trebuit evaluată de alți doi profesori care au acordat nota finală”, explică reprezentanții inspectoratului.
Potrivit acestora, candidatul nu știe ce a fost evaluat inițial greșit în lucrarea sa și nici ce note au dat evaluaturii de mijloc. Tot ceea ce văd ei este lucrarea lor scanată, fără sublinieri sau marcaje pe lucrare, fără punctaje pe itemi și fără cineva care să le explice ce și unde s-a greșit.
Sursă foto: Freepik