fbpx

EXCLUSIV Procedura de înscriere electronică a candidaților la concursurile de directori

Candidații la concursurile de directori care încep mâine își vor putea depune electronic dosarele de înscriere la concursurile de directori. Educație Privată a obținut instrucțiunile pe care Ministerul Educației le-a transmis către profesorii interesați să participe.

  • CREARE CONT

Primul pas pentru a demara procesul de înscriere la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar este accesarea platformei, prin intermediul    următorului   link: https://concursdirectori.edu.ro

Odată accesată aceasta pagină, apăsați butonul înscriere pentru a demara procesul de creare cont. Pe următoarea pagina, veți putea bifa faptul că ați parcurs și luat la cunoștință Metodologia concursului și că vă exprimați acordul cu privire la transmiterea în format electronic a informațiilor necesare înscrierii la concurs și îndeplinirii atribuțiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de soluționare a contestațiilor  și ale secretarului/persoanelor responsabile cu desfășurarea concursului, respectiv cu privire la accesul și prelucrarea de către aceștia a datelor dvs. cu caracter personal. Nu veți putea continua înregistrarea fără sa fiți de acord cu procesarea datelor cu caracter personal. De asemenea, vi se va cere adresa de email personală care va fi asociată cu contul dvs.

După ce ați bifat cele doua opțiuni și ați adăugat adresa personală de email, puteți apăsa butonul Trimite.

După transmiterea formularului de mai sus, veți primi pe adresa de email indicata un nou email denumit Concurs Directori și Directori Adjuncți 2021: Link acces si validare cont. În măsura în care nu primiți niciun email,  vă rugăm  sa verificați dosarele CO$ DE  GUNOI / JUNK,  pentru a va asigura ca emailul nu a ajuns acolo.

Dacă a ajuns, vă rugăm sa-1 mutați înapoi în Inbox. De asemenea, vă  recomandăm să  verificați  înclusiv dosarul SPAM.  În  măsura în care găsiți email-ul în acel folder , vă rugăm să-l marcați ca NOT SPAM. Î’n măsura în care nu regăsiți emailul in niciunul dintre aceste dosare, vă rugăm sa ne contactați la um1ătoarea adresa de email: [email protected]o.

In cadrul email-ului, veți primi un link prin care vă puteți continua procesul de înscriere. Link-ul este activ timp de 12 ore. Apăsați acel link pentru ajunge mai departe, la următoarea pagină.

Pentru a continua validarea contului dvs., vă rugam sa navigați și să selectați opțiunea de înscrierc din meniul din partea de sus a paginii. Odată selectată opțiunea de înscriere, veți vedea următorul formular.

Acest fomrnlar va fi act iv tn perioada 15 septembrie (ora 7:00) 26 septembrie (ora 23:59).

Limp1n care poate fi validat  contul dvs. $i pot fi depuse dosarele de 1nscr iere pentru proba scrisa.

În cadrul formularului, veți fi solicitați să completați următoarele câmpuri:

 

  1. Nume.
  2. Prenume.
  3. CNP – este foarte important să vă asigurați că CNP-ul introdus este corect, întrucât în măsura in care greșiți o cifră, nu veți putea să vă validați contul în platformă.
  4. Adresa E-mail – aceasta va fi completată automat de către aplicație. fiind cea pe care ați folosit-o anterior pentru a accesa platforma.
  5. Număr de telefon
  6. Unitatea școlară unde sunteți titular/ă, dintr-un meniu predefinit, de tip drop-down, pe baza județului și a localității. Unitatea poate fi căutată pe baza localității . Numai titularii pot să se înscrie la concurs, așadar 1n măsura în care nu sunteți titular, nu veți putea să vă validați contul  din platformă.

Odată completate aceste câmpuri și anterior transmiterii formularului, vă rugăm să verificați încă o dată că toate informațiile incluse sunt conforme. În urma acestei verificări, veți apăsa butonul Trimite , care vă întreabă dacă toate informațiile au fost verificate, după care puteți confirma apăsând butonul Confirm.

Pe baza informațiilor transmise, veți primi o recipisă care include datele pe care Ie-ați completat și unul din urătoarele două variante de email:

  1. Email intitulat Concurs Directori si Directori Adjuncți 2021: Înscriere documenle, care confirmă crearea și validarea contului dvs., instrucțiuni cu privire la pașii următori și un link prin care veți putea accesa platforma, link care este activ 12 ore. Dacă au trecut 12 ore, puteți solicita un nou link prin apăsarea butonului Acces Cont, din meniul principal al paginii    https://concursdirectori.edu.ro.

 

  1. Email prin care sunteți înștiințați că nu a putut fi creat contul dvs., dintr-unul din următoarele motive:
    1. Nu sunteți titular în învățământul preuniversitar, cu contract de munca încheiat pe perioadă nedeterminată. În acest caz, nu îndepliniți, cumulativ, condițiile necesare stipulate în Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar.
    2. Ați transmis CNP-ul greșit. În măsura în care. conform recipisei, realizați că  CNP-ul introdus este incorect, va rugăm sa mergeți din nou pe platformă și să vă retrageți cererea , apăsând pe butonul „Retrage Cererea” disponibil 1n aceeași secțiune, recompletând cu CNP-ul corect. Verificați cu atenție și trimiteți din nou cererea.
    3. Alte motive tehnice. În acest caz, vă rugăm să ne transmiteți un email la adresa [email protected] , menționând situația și toate informațiile cerute in cadrul formularului (Prenume, Nume, Email, Telefon, Unitate de învățământ unde sunteți titular și vom reveni către dvs.

În măsura în care nu primiți niciunul din cele doua email-uri de mai sus, vă rugăm să verificați dosarele COS, DE GUNOI I JUNK, pentru a vă asigura că nu a ajuns acolo. Dacă a ajuns, vă rugăm să-l mutați înapoi în Inbox. De asemenea, vă recomandăm să verificați i dosarul SPAM. În măsura 111 care găsiți e- mail-ul în ace! folder, vă rugăm să-l. marcați ca NEFIIND SPAM.

Candidații care au reușit să-și genereze și valideze contul  vor putea să  acceseze  platforma ori de  câte ori doresc să facă acest lucru prin accesarea următorului link, introducerea adresei lor de email și utilizarea link-ului primit , sau prin accesarea https://concursdirectori.edu .ro, apăsarea butonului  Acces Cont,

ÎNCĂRCAREA DOCUMENTELOR NECESARE PENTRU PROBA SCRISĂ

Următorul pas după crearea și validarea contului de utilizator este încărcarea documentelor pentru proba scrisă. Perioada în care veți putea încărca documentele este următoarea: 15 septembrie(ora 7:00) 26 septembrie {ora 23:59) și accesul se poate face accesând platforma https://concursdircctori.edu.ro și  apăsând  butonul  Dosar din meniul din partea de sus a paginii.

Odată accesată pagina, veți putea vedea un set de instrucțiuni tehnice despre documentele pe care trebuie să  le încărcați în câmpurile în care puteți încărca aceste documente.

 

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.