fbpx

Little London International Academy – Gimnaziu

Bucuresti - Pipera/Voluntari

Prezentare

Little London International Academy este o instituție de învățământ autorizată de Ministerul Educației Naționale pentru ciclurile primar, gimnazial şi liceal, acreditată de International Baccalaureate (IB – www.ibo.org) pentru ciclul primar PYP (Primary Years Programme) şi în curs de acreditare a ciclurilor gimnazial MYP (Middle Years Programme) şi liceal DP (Diploma Programme).

Acest program contribuie la alinierea învăţământului românesc la standardele internaţionale, răspunzând astfel noilor cerinţe ale societăţii moderne respectând principiile unui învăţământ de calitate.

Educaţia timpurie este responsabilă pentru viitorul copilului în şcoală, influenţând intreg traseul şcolar la nivel de achiziții academice, motivaţia pentru învăţare şi cunoaştere, precum şi pentru integrarea şi modul de comunicare şi socializare al copilului în grupuri şcolare.

Parcurgerea acestui program asigură continuitatea şi ficilitează trecerea copilului de la un ciclu spre altul, diminuând substanţial şocul emoțional şi dificultăţile care pot apărea.

Profilul elevilor Little London International Academy:

  • CURIOȘI (INQUIRERS): doritori să-şi dezvolte curiozitatea naturală. Dobândesc deprinderile necesare astfel încât să conducă investigații și cercetări și să arate independență în învățare. Le place să învețe într-un mod activ și acordă importanţa necesară învăţării pe tot parcursul vieții.
  • INTERESAŢI DE CUNOAȘTERE (KNOWLEDGEABLE): Explorează concepte, idei și probleme care au semnificație locală și globală. Făcând acest lucru, achiziționează cunoștinte profunde și își dezvoltă înțelegerea unui șir extins și echilibrat de ramuri de studiu.
  • GÂNDITORI (THINKERS): Își exersează inițiativa prin aplicarea critică și creativă a deprinderilor de gândire cu scopul de a recunoaște și aborda probleme complexe, luând decizii etice si bine gândite.
  • COMUNICATIVI (COMMUNICATORS): Înțeleg și exprimă idei și informații cu încredere si creativitate în mai mult de o limbă și folosind o varietate de moduri de comunicare. Lucrează eficient și cu plăcere atunci când colaborează cu alții.
  • PRINCIPIALI (PRINCIPLED): Acționează cu integritate și onestitate, cu un simț puternic al corectitudinii, dreptății și respectului demnităţii individului, grupului sau comunității. Își asumă responsabilitatea propriilor acțiuni și consecințele care urmează.
  • DESCHIȘI (OPEN-MINDED): Înțeleg și își apreciează propria cultură și trecutul, sunt deschiși perspectivelor, valorilor și tradițiilor altor indivizi și comunități. Sunt obișnuiți să caute și să evalueze un șir de puncte de vedere și sunt dispuși să înveţe din propriile greşeli.
  • EMPATICI (CARING): Arată empatie, sensibilitate și respect față de nevoile și sentimentele altora. Se comportă astfel încât să intervină pozitiv în viaţa celor din jurul lor și a mediului înconjurător.
  • CURAJOȘI ȘI RESPONSABILI (RISK-TAKERS): Abordează situațiile necunoscute cu calm şi siguranţă de sine și manifestă deschidere pentru a explora roluri, idei și strategii noi. Sunt curajoși și fermi atunci când își apără convingerile.
  • ECHILIBRAȚI (BALANCED): Înțeleg importanța echilibrului intelectual, fizic și emotional pentru a obține bunăstarea lor și a celor din jur.
  • REFLEXIVI (REFLECTIVE): Acordă atenție profundă experienței personale și studiului personal. Sunt capabili să își evalueze și să își înțeleagă propriile puncte forte și limitări astfel încât să își consolideze cunoștințele și dezvoltarea personală.

Programul educațional Little London International Academy – Gimnaziu

Programul standard (08:15 – 15:00):

  • Curriculum românesc integrat cu metodele şi specificul Middle Years Programme;
  • Profesori atestaţi pe plan naţional şi internaţional;
  • Teme şi ore de consolidare efectuate în şcoală sub supravegherea profesorilor de specialitate;
  • Abordare diferenţiată potrivit particularităţilor fiecărui copil;
  • Limba engleză în regim intensiv (minimum 4 ore pe săptămână);
  • Limba franceză sau limba germană – ca a două limbă modernă (2 ore pe săptămână);
  • Program consolidat de predare a limbii române şi matematicii (între 5-8 ore pe săptămână pentru fiecare);
  • Pregătirea pentru Evaluările Naţionale;
  • Desfăşurarea orelor de ştiinţe, geografie, istorie şi informatică în laboratoare dedicate;
  • Susținerea examenelor Cambridge;
  • Activităţi de voluntariat/ practică.

Programul extins (15:00 – 17:00):

Cuprinde, pe lăngă activitățile din programul standard:

  • Ore de studiu intensiv (recuperare sau performanţă după caz) pentru istorie, geografie, fizică, biologie, chimie;
  • Pregătire suplimentară pentru elevii clasei a VIII – a care vor susţine Evaluarea Naţională (câte 2 ore/ săptămână pentru limba română şi matematică);
  • Module de studiu organizate transdisciplinar în structura MYP.

Vezi mai mult

Noutăți / activități

Galerie foto

Echipa

Cadrele didactice care coordonează activitatea copiilor sunt calificate pentru învățământul gimnazial și au experiență de lucru anterioară.
Orele de specialitate – arte, sport, muzică – sunt susținute de profesori de specialitate cu experiență în învățământul gimnazial.

MELANIA AVRAM
PROFESOR DE LIMBA ENGLEZĂ
CONSUELA DINIȚĂ
PROFESOR DE ARTE PLASTICE
MARILENA TUDOSE
PROFESOR DE FIZICĂ
ANA MARIA STAN
PROFESOR DE MATEMATICĂ
MELANIA MARIA RĂDULESCU
PROFESOR DE LIMBA ROMÂNĂ
CORNELIA STOIAN
PROFESOR DE GERMANĂ
CRISTINA MARINESCU
PROFESOR DE INFORMATICĂ
OANA DRĂGUȚ
PROFESOR DE FIZICĂ
IOSEP MIHAELA
PROFESOR DE CHIMIE - BIOLOGIE
IUSTINA NĂFTĂNĂILĂ
PROFESOR DE GEOGRAFIE
ADELINA POPA
PROFESOR DE LIMBA ENGLEZĂ
ADRIANA IANCU
PROFESOR DE LIMBA ROMÂNĂ
CLAUDIA ȘTEFAN
PROFESOR DE MATEMATICĂ
Varvara LUPAȘCU
PROFESOR DE MATEMATICĂ
ROBERT PARASCHIV
PROFESOR DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT
ALIS ELENA MARINCIA
PROFESOR DE LIMBA FRANCEZĂ
MIRCEA RADU
PROFESOR DE LOGICĂ/CONSILIER ȘCOLAR
RODICA BROȘTEANU
COORDONATOR CLUBURI/PROFESOR DE MUZICĂ
IULIANA COSTEA
COORDONATOR CURRICULUM ȘI IB / PROFESOR DE LIMBA ROMÂNĂ
MARCEL BARTIC
DIRECTORUL LLI ACADEMY | PROFESOR DE ISTORIE