fbpx

Pe ce rețele sociale își petrece timpul online generația Z

YouTube este cea mai folosită platformă de către generația Z , 88% dintre tineri petrecându-și timpul aici. Deși popularitatea TikTok a crescut repede în ultimii ani, se află abia pe locul 3 în preferințele utilizatorilor cu vârsta cuprinsă între 13 și 25 de ani.

Instagram se plasează pe locul doi, fiind accesată de 76% dintre utilizatorii generației Z. TikTok se situează pe locul trei, 68% dintre respondenți spunând că folosesc aplicația, iar pe poziția urmatătoare se află Snapchat (67%), conform unui sondaj realizat în SUA de compania de cercetare Morning Consult, citat de later.com.

Platforma Facebook nu este prea populară în rândul tinerilor de până în 25 de ani, fiind utilizată de mai puțin de jumătate dintre ei (49%), iar Twitter și mai puțin (47%).

Interesant este că mulți respondenți bărbați folosesc platforme precum YouTube, Twitter, Discord, Reddit și Twitch. Pe de altă parte, când vine vorba de Instagram, TikTok, Snapchat și Facebook, femeile generației Z preiau conducerea.

Sondajul Morning Consult arată că 38% din generația Z petrece peste patru ore pe zi pe rețelele sociale. Prin comparație, doar 18% dintre adulții din SUA petrec atât de mult timp online.

Generației Z îi place să își petreacă timpul online, iar YouTube este platforma lor preferată deocamdată. Această platformă este asociată cu conținut care educă sau distrează, fie că este vorba despre videoclipuri, vlog-uri sau farse amuzante.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.