fbpx

Firea: Nicușor Dan a oprit autobuzele școlare. Actualul primar: Au reprezentat o măsură populistă

Nicușor Dan, primarul Capitalei, și Gabriela Firea, fostul edil, se află într-o nouă polemică, legată de autobuzele școlare. În timp ce Firea acuză sistarea proiectului început de ea, Dan explică, într-o postare pe Facebook, de ce a fost oprit acest program.

Ce spune Firea:

Luni incepe scoala fizic, in sfarsit! A confirmat si K. Iohannis. Ce s-a gandit noul primar al Capitalei? Sa “dea o mânā de ajutor” familiilor din Bucuresti si Ilfov. Asa ca a ordonat oprirea transportului scolar, asigurat de STB la propunerea mea ca primar, si prin votul consilierilor generali social-democrati. Da, da, este incredibil! Dar cat se poate de real!
In plus, ca un las, nu-si asuma decizia crunta luata de el personal – sunt martori din primarie si STB -, asa ca a dispus ca anuntul sa fie facut, chipurile, ca o decizie a Asociatiei de dezvoltare pentru transport.
Adica, îi jigneste înca o data pe cetateni!
Si asta pentru ca el, chiar el este Presedintele Asociatiei de dezvoltare – ca primar general.
Mai mult, o astfel de hotarare trebuia luata de catre Comitelul Director si AGA, adica ar fi trebuit sa voteze, alaturi de primarul Capitalei, si presedintele CJ Ilfov, si cei 40 de primari ai oraselor si comunelor din Ilfov.
Votul primarului general este hotarator, deoarece STB suporta 90% din costul transportului public in regiunea Bucuresti – Ilfov.
Degeaba s-a ascuns sub semnatura conducerii ADI-ului de transport!
Este de notorietate si prevazut in Actul Constitutiv si in Statut ca primarul general are un vot “de aur” in Consiliul Director. Vot “de aur” pe care eu l-am folosit pentru a ajuta elevii iar Nicusor Dan il foloseste impotriva copiilor, a parintilor lor si a familiilor din care provin.
Plus o noua sursa de aglomerare a traficului rutier in zona scolilor.
Dupa ce a blocat construirea Spitalului Metropolitan, a Pasajului Doamna Ghica, a lucrarilor din Prelungirea Ghencea, noul primar al #DrepteiUnite se razbuna si pe copii.
Asta este “noul Bucuresti” clamat in campanie! Asta inseamna “modernizarea” Bucurestiului promisa!
Ce spune Nicușor Dan:
Autobuzele școlare, a căror circulație a fost oprită în cursul anului 2020, au reprezentat o măsură populistă a ex-primarului Firea. Autobuzele școlare erau destinate doar pentru 6 școli din cele 600 ale Bucureștiului și nicidecum pentru toate unitățile de învățământ din Capitală.
Era vorba de un program-pilot, prin care au fost create 16 linii de transport pentru 6 școli. Astfel de linii, care au un număr mic de utilizatori înscriși, generează costuri foarte mari raportat la numărul de utilizatori. Din analiza primită la primărie, costul lunar al funcționării acestor autobuze școlare a fost de 564.500 lei + TVA.
În prezent, toți elevii circulă gratuit pe toate mijloacele de transport în comun, pe toate traseele din București.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.