fbpx

De ce sunt nemulțumiți de școala online elevii din Coreea de Sud, țara unde 99,5% dintre familii au internet

Image by cmmellow from Pixabay

O analiză publicată pe pagina de internet a Forumului Economic Mondial dezvăluie un paradox: în Coreea de Sud, deși accesul la internet și la echipamente tehnologice este excelent, elevii sunt nemulțumiți de școala online.

Pandemia COVID-19 a forțat practic toate școlile și universitățile din Coreea de Sud să treacă la educația online. Tranziția națiunii către educația online a fost în mare parte ușoară, iar motivul este clar; Coreea de Sud are una dintre cele mai bune infrastructuri IT din lume.

Înainte de pandemie, 99% din teritoriul țării avea acoperire 4G, cu 5G în curs de implementare; în plus, aproximativ 75% dintre gospodării aveu acces la computere, iar 99,5% aveau acces la internet.
În contextul în care Coreea de Sud consideră educația o prioritate națională, educației, implementarea educației online a fost ușoară și acceptarea pe scară largă a acestui mod de către elevi și profesori părea inevitabilă.
Guvernul președintelui Moon Jae-in a depus toate eforturile pentru a asigura continuitatea educației în aceste vremuri dificile. Guvernul a extins infrastructura publică prin creșterea capacității platformelor de învățare electronică de a sprijini milioane de elevi. Mai mult, a contribuit la dezvoltarea capacității de predare, oferind profesorilor programe de pilotare și de mentorat de la egal la egal. Un exemplu este „Comunitatea celor 10.000 de profesori reprezentanți”, care îi încurajează pe profesori să își împărtășească ideile și informațiile despre educația online. Guvernul a împărtășit, de asemenea, liniile directoare relevante și a oferit sprijin în timp real profesorilor, părinților și elevilor pentru a utiliza platformele de educație online. De asemenea, a lucrat cu sectorul privat pentru a rezolva decalajul digital. Mai mult, autoritățile oferă dispozitive de închiriat cu zero costuri pentru mii de studenți și a oferit această politică instituțiilor de învățământ pentru a asigura includerea elevilor defavorizați în cursurile online.

Cu toate acestea, impresionanta infrastructură IT din Coreea de Sud și măsurile proactive ale guvernului pentru implementarea educației online nu se traduc prin acceptarea pe scară largă a educației online. De exemplu, un sondaj recent relevă rate de satisfacție foarte scăzute în rândul elevilor, în ceea ce privește experiența lor de învățare online.

50% dintre elevi au luat în considerare să își înghețe studiile în semestrul al doilea. Acești elevi își motivează intenția prin calitatea scăzută a cursurilor (37,9%) și nemulțumirea lor față de taxele de școlarizare (28%).
Mai mult, atât elevilor cât și cadrelor didactice le lipsesc abilitățile tehnice pentru a interacționa eficient în mediile de curs online. Acest lucru nu este surprinzător, deoarece atât elevii cât și profesorii au spus că nu au fost instruiți să interacționeze în mediul educațional la distanță. Mai mult, absența unei politici de standardizare pentru educația online înrăutățește și mai mult diviziunea educațională.

 

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.