fbpx

Grădinița Nicholas, Sector 6 București

Prezentare

Viitorul lor depinde de noi, viitorul nostru depinde de ei!

Nicholas Kindergarten este o grădiniță din sectorul 6 care și-a deschis porțile la 1 septembrie 2008 pentru toți copiii cu vârstă cuprinsă între 2 și 6 ani, care vor să se joace învățând și să învețe jucându-se.

La noi micuții cresc fericiți, primind o educație temeinică, pentru că au toate ingredientele necesare: dascăli minunați, dotări materiale specifice de calitate, viziune modernă asupra învățământului.

topogan

Principiile de la care pornim în călătoria nostră alături de copii dumneavostră sunt următoarele:

  • Promovăm un proces educațional complex, constând în dezvoltarea globală și individuală a copiilor, din punct de vedere psiho-fizic, al dezvoltării capacității cognitive și de limbaj, al motricității, precum și al dezvoltării socio-emoționale și comportamentale.
  • Dezvoltăm educația primită de copil acasă. Pentru noi colaborarea cu părinții este esențială în realizarea unei educații temeinice.
  • Grădinița noastră este scena unde copilul tău este actor principal în spectacolul propriei educații.
  • Dezvoltăm abilitățile de comuncare în limbi străine în pregătirea preșcolarului că viitor cetățean european.

Urmăm Curriculumul Național pentru învățământul preșcolar  care este echilibrat, relevant, diferențiat, care asigură progres, continuitate, dar și posibilitatea de dezvoltare.

roata copii
Vârsta minimă de admitere a copiilor începe cu 2 ani și 10 luni, iar grupele de copii sunt constituite după criteriul vârstei, conform nivelurilor din învățamântul preșcolar: grupa mică, mijlocie și grupa mare.

Profesori care se potrivesc profilului grădiniței noastre sunt buni specialiști (cu expertiză în sisteme de învățământ privat și de stat), reprezintă modele pozitive pentru copiii noștri, atât din punct de vedere profesional, cât și uman. Ei sunt deschiși la nou și dornici să se perfecționeze constant în cadrul sistemelor de training intern sau extern. Metodele de predare ale programelor propuse sunt creative, diferențiate și diferențiatoare care subliniază aspectul formator și performant mai degrabă, decât informativ.

activitati

Preocuparea pentru dezvoltare personală, socială și emoțională a copiilor, care constituie o arie esențială în dezvoltarea unui copil,  se regăsește și în cadrul celorlalte activități curriculare și extracurriculare. Avem o varietate de activități opționale incluse: limba engleză, limba germană, arte,  karate sau gimnastică, dar și cluburi la cerere precum  IQ, Learn2 be sau dans, astfel copiii au posibilitatea de a-și identifica talentele și pasiunile, dar și ocazia de a lucra diferențiat, la un nivel mai înalt în zonele unde excelează.

Profesori specializați. Promovăm folosirea încă din grădiniță a cât mai multor profesori de specialitate pentru activitățile curriculare și extracurriculare, pentru a expune copiii la cât mai multe arii de interes și stiluri de predare. Avem rsurse excelente, specifice vârstei, oferite într-un cadru structurat și materiale individuale dedicate pentru activități extracurriculare.

topogan
Facilități de excepție care să le ofere copiilor siguranță și confort: săli de grupă spațioase, sală de sport, bibliotecă, sală de mese, cabinet medical și foarte mult spațiu verde. Spații noastre sunt structurate, interactiv și  stimulante în care orarele, rutina și tranzițiile curg în acord cu nevoile copiilor. Orice spațiu se transformă într-o arie de experiență : sala de grupa, curtea, locul de luat masă, sala de sport, cabinetul medical și, de ce nu, grupul sanitar.

Nicholas Kindergarten promovează un sistem educațional distinct pe piața din ce în ce mai aglomerată a instituțiilor de învățământ particular și își propune să fie alături de partenerii săi – copii și părinți – în pregătirea pentru școală și viață a micuților.

PROGRAMUL ȘCOLAR ZILNIC ( INCLUSIV ACTIVITĂȚILE OPȚIONALE)

Programul școlar zilnic este structurat pentru a respectă curbă de efort a micului preșcolar și pentru a facilita învățarea, astfel încât fiecare copil să poată învață și ajunge la înțelegerea sarcinilor propuse în ritmul propriu, personal.
Acesta se desfășoară între orele 8.00-18.00.

ACTIVITĂŢI OPŢIONALE (INCLUSE ÎN PROGRAMUL STANDARD)

Activitățile opționale desfășurate în cadrul Grădiniței cu program normal și prelungit Nicholas Kindergarten (Limba engleză, Limba germană, Arte, Karate/Gimnastică), reprezintă un cumul de experiențe dobândite de către profesori într-un proces complex de pregătire în cadrul Liceelor, Facultăților și a Masterelor de specialitate.

Aceste activități opționale au la baza principiile educației, urmărind o modelare a copilului din punct de vedere intelectual, cu scopul pătrunderii în universul cunoașterii, precum și favorizarea zonei cerebrale predominante a copilului (inteligență multiplă). Se urmăreste dobândirea deprinderilor de comunicare într-o limba străînă, dezvoltarea ritmică, motrică a simțului estetic și muzical, modalități moderne de comunicare cu accent pe soluțiile informatice moderne.

DEZVOLTARE PERSONALĂ

Acordăm o importanță deosebită formării CARACTERULUI. Oferim copiilor instrumente de a se  cunoaște, de a privi viitorul cu încredere, de a se înțelege și poziționa că indivizi. Îi învățăm cum să fie responsabili, să-și poarte de grijă lor și altora, să-și exprime liber gândurile și sentimentele fără teamă de a rămâne neînțeleși.

Când copiii au ocazia de a experimenta cu idei în diferite situațîi și cu o varietate de resurse, ei DESCOPERĂ CONEXIUNIși ajung la o întelegere nouă, mai bună și la alte modalități de a face lucrurile. Acest lucru le dezvoltă abilitatea de a gândi critic, în fine de a pune întrebări și de a găși soluțîi creative.

De aceea, dezvoltarea pe plan personal este o preocupare fundamentală a tuturor cadrelor noastre didactice începând de la cei mai mici copii, care de abia întră în grădiniță până la cei pe care îi pregătim pentru școală, pentru că  dorim să oferim genul de educație care merge dincolo de sensul strict academic și care îi pregătește pe copii pentru o viață în permanentă schimbare.

 DEZVOLTARE PERSONALĂ ÎN CADRUL GRĂDINIȚEI:

În cadrul grădiniței, dezvoltarea personală, socială și emoțională  reprezintă o arie de dezvoltare bine definită pentru care educatorii și profesorii de la clasă planifică activități în mod constant sau o includ drept componentă atitudinală în oricare alte activități. Părințîi sunt informați despre aceste activitați și sunt încurajați să completeze consecvent demersul gradiniţei acasă.

Pentru noi, nu există copii obișnuiți în măsura în care există în fiecare din ei potențialul de a deveni extraordinar. Reușim să îi motivăm să știe mai mult, să se întrebe mai mult, să încerce mai mult, să descopere mai mult, să le pese mai mult, să viseze mai mult.

Vezi mai mult

Galerie foto

Echipa

Profesori specializați. Promovăm folosirea încă din grădiniță a cât mai multor profesori de specialitate pentru activitățile curriculare și extracurriculare, pentru a expune copiii la cât mai multe arii de interes și stiluri de predare. Avem rsurse excelente, specifice vârstei, oferite într-un cadru structurat și materiale individuale dedicate pentru activități extracurriculare.