fbpx

Rezultatele evaluărilor de la clasa a II-a, a IV-a, a VI-a și a VIII-a să conteze și la evaluarea școlilor – amendament ”O Voce pentru Educație”

Photo created by Drazen Zigic - www.freepik.com

Alianța ”O Voce pentru Educație” propune ca rezultatele evaluărilor susținute de elevi în clasa a II-a, a IV-a, a VI-a și a VIII-a să fie luate în considerare și în procesul de evaluare a școlilor.

Acesta este unul dintre cele 280 de amendamente la proiectul de Lege a învățământului preuniversitar, transmise, azi, de organizație,

Textul amendamentului transmis de organizație către Ministerul Educației:

(8^1) Rezultatele agregate pe nivel de studiu aferente evaluărilor de la finalul claselor a II-a, a IV-a, IV-a și a VIII-a vor fi luate în considerare în vederea evaluării unității de învățământ.

Argumentul adus de ”O Voce pentru Educație” pentru acest amendament:

Evaluările naționale sunt și evaluări pentru sistemul educațional. În acest caz, unitățile de învățământ trebuie să fie evaluate și în funcție de rezultatele agregate ale acestor evaluări.

Toate cele 280 de amendamente depuse de O Voce pentru Educație, aici:

OV_Amendamente LIP 01.08.2022

 

O Voce pentru Educație este o alianță constituită cu scopul de a contribui la reformarea sistemului de învățământ din România, în contextul unui nou proiect de lege a educației (2022).
Alianța este formată prin asocierea dintre organizații neguvernamentale și mediul de afaceri, ambele părți fiind implicate deja în proiecte de modernizare a sistemului educațional, prin care au produs rezultate. Au colaborat la redactarea Manifestului Alianței și la transpunerea acestuia în Amendamentele transmise: organizații non-profit, camere de comerț și grupuri de antreprenori, parteneri strategici: Coaliția pentru Dezvoltarea României (reprezentând, prin companiile membre, 50% din PIB-ul României) și Coaliția pentru Educație, precum și UNICEF România, ca partener științific și de documentare.

1 comment

  1. Anonim necunoscut spune:

    Daca nu sunt note trecute in catalog, testele sau evaluările nu sunt relevante . Vedeți că multe evaluări sau teste standardizate au fost parcurse de multi elevi în jumătate din timpul alocat sau chiar mai puțin . Daca elevul nu primește o nota trecută in catalog, mobilizarea lui nu este totală, in cele mai multe cazuri

«

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.