fbpx

Radu Szekely: Unele școli-pilot vor putea folosi DOAR catalogul electronic

O parte dintre școlile-pilot vor putea utiliza doar catalogul electronic, a anunțat secretarul de stat Radu Szekely. Acesta a publicat pe pagina sa de Facebook un ordin de ministru care reglementează acest lucru.

Anunțul făcut de Radu Szekely:

Încă o zi istorică: din acest an școlar, în România, unele școli, școli-pilot, vor putea folosi DOAR catalogul electronic
Începând cu anul școlar 2021-2022, unitățile de învățământ preuniversitar de stat și particulare se vor putea înscrie în programul de școli pilot pentru utilizarea catalogului electronic, obiectiv prevăzut în proiectul România Educată.
Această inițiativă vine ca răspuns la nevoia sistemică de transformare digitală a educației.
Unitățile de învățământ care folosesc deja servicii de catalog electronic oferite de orice furnizor care garantează siguranța datelor sunt invitate să se înscrie în acest proiect până la data de 10 septembrie a.c. printr-o solicitare simplă, scrisă, adresată Inspectoratului Școlar Județean/ ISMB. Școlile care se înscriu în acest program vor consemna situația școlară și rezultatele evaluării elevilor DOAR în catalogul electronic.

Din această toamnă, în România vor funcționa 6 școli-pilot, a anunțat Ministerul Educației, într-un comunicat.

Au fost înscrise în programul de școli-pilot:
1. Colegiul Național Gheorghe Lazăr din București;

2. Școala Gimnazială Dimitrie Cantemir din municipiul Baia Mare;

3. Școala Gimnazială nr. 1 din localitatea Curcani, județul Călărași;

4. Școala Gimnazială Ion Neculce din municipiul Iași;

5. Școala Gimnazială Româno-Finlandeză ERI din municipiul Sibiu;

6. Școala Gimnazială Gheorghe Vernescu din municipiul Rm. Sărat, județul Buzău.
Potrivit comunicatului, Ministerul Educației a aprobat funcționarea, începând cu anul școlar 2021-2022, a șase școli-pilot, potrivit principiilor de reformă a sistemului de învățământ incluse în proiectul „România Educată”. Astfel, în cele șase școli-pilot elevii și profesorii vor avea parte de un proces de predare-învățare-evaluare mai apropiat de dorințele și nevoile fiecărei comunități și mai apropiat de cerințele și exigențele unui învățământ modern, de secol XXI, centrat în mod real pe elev.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.