Un copil educat este un om câștigat, Alătură-te comunității www.educatieprivata.ro și vei afla primul sau prima despre ceea ce te interesează : concursuri, olimpiade, baterii de teste, meditații sau despre activitățile de timp liber pe care le recomandăm.
Prin completarea datelor pentru Educație Privată ești de acord cu Termenii de Utilizare si Nota de Confidențialitate.
Alătură-te comunității cadrelor didactice www.educatieprivata.ro si vei avea acces la exemple de bune practici, invitații la seminarii și conferințe despre educație și anunțuri de carieră din țară sau stăinătate.
Prin completarea datelor pentru Educație Privată ești de acord cu Termenii de Utilizare si Nota de Confidențialitate
Un părinte informat se va înțelege mult mai ușor cu propriul copil. Alătură-te comunității de părinți www.educatieprivata.ro și vei primi informații despre sistemul de învățământ privat, alternativele educaționale, ofertele școlilor private, consursuri și olimpiade, meditații sau programele de pregătire anunțate de unitățile școlare partenere.
Prin completarea datelor pentru Educație Privată ești de acord cu Termenii de Utilizare si Nota de Confidențialitate
Inspectoratul Școlar al Municipiului București afirmă, într-un document oficial, că unii profesori au un interes scăzut pentru formarea continuă, dar și pentru cunoașterea documentelor de strategie educațională.
În Planul managerial pentru anul școlar 2024-2025, ISMB prezintă o analiză SWOT a resursei umane. La secțiunea ”Puncte slabe”, inspectoratul enumeră:
interesul scăzut al cadrelor didactice pentru cunoașterea documentelor de strategie educațională privindasigurarea calității îneducație și a noutăților privindprogramele structurate pe competențe. privind proiectele de reformă și aplicarea legislației șolare:
interesul scăzut al unor cadre didactice pentru formarea continuă;
discipline de studiu deficitare în ceea ce privește resursaumană cu studii corespunzătoare;
lipsa asistenților medicali din unitățile de învățământ
formalismul unor activități de formare continuăla nivelul comisiilor din unele unități de învățământ
menținerea unei rate ridicate a absenteismului și a ratei de părăsire timpurie a sistemului de educație
lipsa de acoperire în totalitate, prin activitatea de inspecție șco lară , a componentei de consiliere și îndrumare:
lipsa personalului care desfășoară activitatea în cad rul compartimentului audit.