
Inspectoratul Școlar al Municipiului București a publicat o serie de instrucțiuni cu privire la examenul de Definitivat din anul 2025.
Instituția precizează că inspecțiile de specialitate se efectuează până la data de 30 mai 2025.
De asemenea, potrivit ISMB, completarea dosarelor şi validarea datelor de înscriere existente în aplicația informatică se realizează în perioada 213 iunie 2025 la inspectoratele de sector unde este arondată disciplina, cu următoarele documente:
1. Procesele verbale pentru inspecțiile de specialitate (cele 2 inspectii) în copie, portofoliul însoțit de grila aferentă, certificate,,conform cu originalul” de către conducerea unității de învăţământ în care s-au desfăşurat inspecțiile, împreună cu fişele de evaluare a activității didactice din cadrul inspecţiei;
2. Adeverinţă privind notele obținute de către candidat la evaluarea portofoliului şi la cele două inspecții de specialitate – model tipizat;
3. Adeverință privind calificativul parțial aferent anului şcolar 2024-2025 – model tipizat;
4. Adeverinţă din care să rezulte vechimea de predare efectivă la catedră, ca personal didactic calificat, estimată la data finalizării stagiului (31.08.2025); în cazul candidaților aflați pentru prima dată în situația efectuării stagiului, precum şi pentru candidații aflați în situația prevăzută la art. 42 alin. (4),„reluarea stagiului practic cu durata de un an şcolar (sau ore de predare echivalente normei de un an) este obligatorie pentru prezentarea la o nоuă sesiune de examen, pentru candidații declarați nepromovați la proba scrisă sau ale căror lucrări au fost anulate în sesiunea respectivă” – model tipizat.
5. Cartea de identitate, certificat de căsătorie sau alte acte doveditoare, în copie, în cazul candidaților care și-au schimbat numele de familie de la data depunerii dosarului de înscriere și până la data completării acestuia.
Adresa ISMB este disponibilă, integral, aici: Def2025v
Foto: ID 5620979 © Redbaron | Dreamstime.com
definitivat 2025