David, despre profesori: După ce ai predat, va trebui să faci consolidare și activități remediale

Daniel David, ministrul Educație și Cercetării afirmă că, după ce au predat, profesorii vor trebui să facă activități remediale, de consolidare, pentru elevii care nu au ajuns la un nivel acceptabil.

‘După ce ai predat, după ce ai avut ora-lecție, va trebui să faci consolidare, va trebui să faci activități remediale pentru cei care nu au reușit să ajungă la un nivel acceptabil. Trei – unde stăm foarte prost, și anume la modul în care aplici competențele dobândite la viața de zi cu zi. Noi stăm foarte prost la PISA, nu fiindcă nu am avea competență, dar competențele nu au fost gândite pentru utilizarea lor în viața de zi cu zi’, a explicat David, la ‘Forumul național al bunelor practici în educație’, potrivit Agerpres.

”’După ce vor fi adoptate planurile-cadru, urmează un proces foarte important. Proiectul RECRED, cel pe care îl prezentăm, astăzi, aici, constituie oarecum cadrul în care se vor desfășura ceilalți pași și, sigur, va asigura și bugetul pentru multe activități care vor fi desfășurate acolo. După planurile-cadru, adică după ce știm ce discipline, câte ore vom lucra la programe, la conținuturi. Programele reprezintă un element cheie, fundamental”, a adăugat ministrul. 

‘După ce vom avea programele, evident că regândim manualele. Manualele trebuie să fie legate de conținuturi, trebuie să fie legate de programe. În zona manualelor, va trebui să luăm două-trei modele care există și în alte țări, la care ne raportăm ca performanță educațională. Probabil că vom combina varianta clasică cu variantele digitale, cu exerciții interactive online, gaming, inteligență artificială’, a arătat Daniel David.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.