Un copil educat este un om câștigat, Alătură-te comunității www.educatieprivata.ro și vei afla primul sau prima despre ceea ce te interesează : concursuri, olimpiade, baterii de teste, meditații sau despre activitățile de timp liber pe care le recomandăm.
Prin completarea datelor pentru Educație Privată ești de acord cu Termenii de Utilizare si Nota de Confidențialitate.
Alătură-te comunității cadrelor didactice www.educatieprivata.ro si vei avea acces la exemple de bune practici, invitații la seminarii și conferințe despre educație și anunțuri de carieră din țară sau stăinătate.
Prin completarea datelor pentru Educație Privată ești de acord cu Termenii de Utilizare si Nota de Confidențialitate
Un părinte informat se va înțelege mult mai ușor cu propriul copil. Alătură-te comunității de părinți www.educatieprivata.ro și vei primi informații despre sistemul de învățământ privat, alternativele educaționale, ofertele școlilor private, consursuri și olimpiade, meditații sau programele de pregătire anunțate de unitățile școlare partenere.
Prin completarea datelor pentru Educație Privată ești de acord cu Termenii de Utilizare si Nota de Confidențialitate
Iustina Năftănăilă, profesoară de geografie la LLI Academy, afirmă că subiectele de la proba de astăzi a Bacalaureatului au fost accesibile, însă diferența între note va fi generată de abordarea cerințelor.
Analiza realizată pentru Educație Privată de profesoara Iustina Năftănăilă:
Absolvenții de liceu au suținut astăzi proba scrisă la Geografie, disciplină la alegere în funcție de filieră, profil și specializare.
Subiectele au fost structurate conform modelului publicat și s-a respectat programa anunțată. Subiectele au fost accesibile, clar formulate având un grad de dificultate mediu. Elevii care s-au pregătit constant pentru examen și au citit cu atenție cerințele nu ar fi trebuit să întâmpine dificultăți. În abordarea subiectelor s-a pus accent pe reprezentările cartografice cu itemi de identificare pe baza hărții a unor elemente de geografie fizică și umană din Europa și România.
Cred că diferența între note va fi dată de abordarea cerințelor E de la subiectele I, II, III și cerința B3 de la subiectul III unde unii elevi pot întâmpina greutăți în formularea răspunsurilor, având de explicat fenomene și procese naturale din mediul geografic la nivelul Europei și României.
Au avut de explicat influența Oceanului Atlantic asupra climei Irlandei; o cauză și o consecință a bilanțului migratoriu negativ din România în perioada 1990-2005; o cauza a consumului ridicat de energie electrică pe cap de locuitor în Islanda; să explice potențialul turistic al litoralului românesc și potențialul economic al Dunării pentru România.
Cerința E.1 de la subiectul I a fost obiectivă, elevii având de precizat numele a două orașe din Austria.