fbpx

Alături de profesori și părinți în vremuri de criză

Trecem în această perioadă vremuri de criză, pe care doar împreună o putem depăși. Fiecare dintre noi își poate aduce contribuția prin respectarea normelor simple ce se impun, prin informare din surse credibile și calmarea celor apropiați sau prin sfaturi ce vin din expertiza într-un anumit domeniu.

Noi, echipa de la Wellbeing Institute, împreună cu partenerii noștri de la Mind Education, venim în întâmpinarea nevoilor și provocărilor prin care trec în această perioadă directorii de școli, profesorii și părinții.
Vă invităm la o serie de webinarii gratuite, în direct, care să răspundă următoarelor subiecte de actualitate:

24 martie (14:00 – 15:00)
Ca diriginte/profesor cum țin legătura cu elevii? Cum îi sprijin pe cei care au examene de evaluare națională în curând?

25 martie (14:00 – 15:00)
Cum îi sprijin pe părinții copiilor din grădiniță?

25 martie (14:00 – 15:00)
Cum îi sprijin pe părinții copiilor din ciclul primar?

26 martie (14:00 – 15:00)
Cum îmi gestionez îngrijorările? Cum reușim să fim împreună când nu suntem împreună?

27 martie (14:00 – 15:00)
Cum îți dai seama de stresul tău? Când devine acesta anxietate?

30 martie (14:00 – 15:00)
Cum ajungi să te descoperi și să te înțelegi pe tine, din criză? 

31 martie (14:00 – 15:00)
Ce impact au îngrijorările financiare asupra mea? Care e relația mea cu banii acum?

2 aprilie (14:00 – 15:00)
Cum gestionez impactul crizei asupra familiei mele? Dar conflictele? (Fie ele dintre copii sau dintre părinți și copii.) Cum îmi sprijin copiii să înțeleagă ce se întâmplă și ce pot face ei? 

3 aprilie (14:00 – 15:00)
Relația de cuplu în plină criză.

Dacă doriți să găsiți răspunsuri la aceste întrebări, vă rugăm să vă înregistrați în acest formular https://forms.gle/FTVgzFgZXJXfxdkM7 și să bifați webinariile la care doriți să participați. Participanții înscriși vor primi pe e-mail detalii pentru accesarea webinariilor alese.

Termenul limită pentru înscrierea la un webinar este cu 24 de ore înainte de începerea acestuia. Fiecare webinar va dura aproximativ o oră și va cuprinde atât o parte de prezentare cât și o sesiune de întrebări și răspunsuri, pe tema webinarului, din partea participanților. Vineri dimineața erau deja peste 700 de persoane înscrise la webinarii.

Ruxandra Mercea, Domnica Petrovai, Ciprian Ghișa, Raul Lupaș și invitații lor vă vor ajuta să fiți mai bine pregătiți în fața acestor provocări.

GAZDELE WEBINARIILOR:

RUXANDRA MERCEA este de șapte ani director la Transylvania College, fondator al Asociației Wellbeing Institute și mamă a trei copii. Ruxandra este facilitator al programului Leader in Me în România și a fost invitată ca vorbitor la diferite conferințe la nivel național și internațional. Ea crede că schimbarea și transformarea în educație vin din interiorul fiecărei școli. Împreună cu echipa de leadership, creează în școala pe care o conduce strategii educaționale ce răstoarnă paradigmele clasice, iar filosofia școlii are la bază patru direcții fundamentale: academic, wellbeing, educație globală și leadership. Speranța Ruxandrei este că tot mai multe școli din țară vor conștientiza că pot să se schimbe pentru binele copiilor.

CIPRIAN GHIȘA este profesor de istorie, cu 18 ani de experiență de predare. Este director al liniei românești de studii la Transylvania College din Cluj-Napoca, lector universitar la Universitatea Babes-Bolyai, ofițer pentru examene Cambridge și tată a trei copii. În anul 2016, a obținut statutul de inspector pentru școlile britanice internaționale acreditat de Departamentul pentru Educație din Marea Britanie, fiind singurul inspector școlar de altă naționalitate decât britanică instruit pentru a monitoriza activitatea școlilor internaționale britanice din întreaga lume care doresc să parcurgă procesul de acreditare. În același timp, Ciprian este și facilitator al programului Leader in Me în România și membru fondator al Asociației Wellbeing Institute.

DOMNICA PETROVAI este psiholog clinician pr. și psihoterapeut, fondatoarea companiei Mind Education și a Școlii pentru Cuplu. Domnica are o experiență de peste 20 de ani în consilierea și psihoterapia familiei și terapia cuplului. Autoare a cărții Iubește și fii iubit/ă. Aproape totul despre relația de cuplu. Școala pentru Cuplu, proiectul ei de suflet, se adresează tuturor celor preocupați de relații sănătoase, oferă și dezvoltă servicii de terapie de cuplu și programe dedicate cuplurilor. Domnica este de asemenea consultant și trainer pentru companii private și școli care susțin relațiile sănătoase și bunăstarea emoțională a copilului, familiei și cuplului și care promovează relațiile sănătoase la locul de muncă. Serviciile și consultanța oferită școlilor sunt un audit al stării de bine și relațiilor din școală, urmat de un plan de intervenție care are ca scop îmbunătățirea stării de bine a tuturor, copii, profesori, părinți, o bună sănătate emoțională și mentală în școală și relații sănătoase.

RAUL LUPAȘ este psiholog clinician și psihoterapeut al Mind Education, și de asemenea cadru didactic al Academiei de Studii Economice din București. În prezent activează în practică clinică și organizațională, un spațiu în care sprijină procesul de evoluție și transformare a oamenilor și comunităților, atât în viața lor personală, cât și profesională, prin training, coaching individual și de grup, consiliere și psihoterapie. De asemenea sprijină companii și instituții în dezvoltarea unor programe de wellbeing, cu integrarea diferențelor culturale și inter-individuale. Raul crede în crearea spațiului de siguranță și încredere, în care fiecare poate avea șansa de a recăpăta coerență asupra gândirii și a vieții. Prețuiește libertatea de exprimare și consideră că diversitatea și particularitatea oamenilor sunt elemente care nuanțează frumusețea vieții. Are convingerea că primul pas este de a-ți descoperi propria identitate, cu nuanțe, vulnerabilități și particularități, ca mai apoi procesul de înțelegere a lumii din jur să se realizeze prin prisma unor valori precum onestitate, reciprocitate, armonie, transparență, echilibru, congruentă și iubire.